Life's a bitch and then you die.

Fyfan för att vara sjuk. Influensa gissade sjuksköterskan på VC som jag pratade med imorse. Fanns inga tider idag så ska ringa imorgon. Snorig, halsont, feber och muskelvärk kan jag ta, men hostan och smärtan i lungorna? De gör sjuuukt ont i lungorna varje gång jag hostar, riktigt tungt att andas. Blir ännu värre ute i kylan, svimmade nästan när jag gick till tempo för att jag inte kunde andas. Lite orolig över hur jag ska ta mig till VC utan att svimma om jag får nån tid. Det är så sjukt frustrerande att jag inte kan vara med på dansen den här veckan :/ nu när Kattis kunde komma på torsdag och allt :/ så besviken.

Förra terminens barockdans. Grymma tjejer <3


Kommentarer
Postat av: Eve

Usch stackare! Hoppas det gick bra, att du fick en tid och lyckades ta dig dit! Och att du kryar på dig snart!<3

2012-03-20 @ 19:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0