Plugga your ass off.

Äntligen pluggat klart 3 av 4 ämnen inför tentan, bara matten kvar och så måste allt pluggas in + en inlämningsuppgift i matte. Tur att jag får nåt att göra iaf :S Ser fram emot imorgon, dansa och hänga med avancerade gänget plus att det är helg :D

Ligger och kollar på Rädda Willy. Igen haha. Finns ju inte så många fler filmer om orcas. Finns en gammal film från 70-talet och då framställer dom en orca som värsta seriemördaren. Jag klarade 5min. Tror jag håller mig till Rädda Willy :P Man har börjat upptäcka lite saker i filmerna som man inte sett förut. Men dom tar jag imorgon, det är så drygt att skriva på mobilen.

Kayla stage slide.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0