She can transform like Optimus Prime

Var med på dansen idag wie :D Febern är borta, bara hostan som är kvar och den lär hänga i ett tag. Var fortfarande lite slut i kroppen men det är inget som inte kan botas med ett danspass ;) Eller två. Det var grymt roligt iaf (duh). Fick träna freestyle på nivå 4, mkt välbehövligt. Nu kände man verkligen hur enformig man är :O Men fick träna på att försöka komma på nåt nytt och göra de man inte brukar göra så att man kan utveckla sitt freestyle ;D Superglad också över att jag, Ida och Linnea fick sånt beröm av Kattis för vår egen koreografi i Transformers. Awesome. Yay.

Nu ska jag lägga mig och ev. ta mig upp för en biologilab imorgon. Har ett litet grupparbete och ska sen redovisa det, men har knappt nån röst och får värsta hostattackerna med jämna mellanrum så de kändes inte som nån höjdare...Fick iaf göra det själv hemma om jag inte kunde komma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0