Believe and you can fly

Kemitentan imorse gick nog ganska bra tror jag, bara några få frågor jag var lite osäker på. Nästan skrivit klart kemilabrapporten sen är jag klar med kemikursen, woho (förutsatt att jag inte får omtenta då :P) :D

Gjorde placeringstestet på EF nyss, inte särskilt svårt men vissa saker fick man tänka efter lite på :P  Var typ som ett nationellt prov. Hörförståelse, vokabulär (fylla i orden som fattas i meningarna med rätt böjning, tidsform och ordföljd), läsförståelse och skriva en kort text om ett ämne. Tog typ 45 min sen skickades resultatet direkt till EFskolan i San Diego. Vet inte hur det gick, vill ju veta typ vilken nivå dom placerar mig i ju :O Har hunnit med två omgångar styrka idag också :D Först bara rygg sen rygg, mage och ben. Härligt :D

Adorable när Kalia kryper närmare för att nå fram till Nakai ;D


Superfina Orkid gör sin spinning bow. Så. Snyggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0