Dance you ass off

Ska snart iväg till Kvarnsveden igen, mitt andra hem den här vecka. Kemitentan imorse gick okej, hade ju definitivt gått bättre om jag hunnit plugga lite mer men men :) Önskar att jag läst på lite mer ;P Fysiktenta imorgon, har pluggat in formler så ska bara kolla igenom lite uppgifter ikväll.

Nu måste jag klippa av ett par leggnings till nya cykelbyxor eftersom det är hål mellan benen i mina gamla och det är inte så optimalt när man dansar modernt. Sen ska jag börja dra mig mot forum. Det finns fortfarade biljetter kvar så kom och kolla! Det kommer bli grymt, många bra och fina koreografier i år!

Föreställningar lördag kl 15, söndag kl 15 och kl 17!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0