I should go

Så mycket att göra. Så mycket kul. Är faktiskt taggad inför tentorna, snart är basåret över och jag kan få börja plugga det jag vill plugga :D Ska in till Falun för biologiredovisning imorgon och en missad lab, tänkte ta med mig datorn och redigera några av låtarna till dansuppvisningen så jag får det gjort :) Malin gav mig ansvaret idag för street nivå 4 och avancerad på repen eftersom varken hon eller Kattis kan komma då, så jag ska kolla placeringar och fixa ljus och sånt. Men nu måste jag lägga mig och plugga lite kemi. Imorgon blir de missefest så har lite att fixa med imorgon också när jag kommer hem från skolan :)

Orkid och Ikaika! Kul att se Ikaika med Orkid i showerna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0