NEw

Sitter hemma hos mamma och kollar på semifinalen i Eurovision :) Hoppas Loreen går vidare annars tänker jag inte plåga mig igenom alla dåliga låtar på lördag haha :P Hade mattetenta imorse, tror den gick ganska bra. Stolt över mig själv att jag lyckades lösa en krångeluppgift som många verkar ha fastnat på ;D Jag hoppas att jag klarade tentan, då är jag klar med matte D. Nu har jag gjort klart allt i kemin också, väntar bara på tentaresultat och godkännande på labrapporten. Så skönt! Efter tentan åkte jag iaf hem till syrran, har varit där större delen av dagen och solat och ätit thaimat. Tror jag lyckades få lite färg ;D

Nya linnen New Yorker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0