Plugg

Eftersom jag inte vet än hur de blir med sommarjobb så anmälde jag mig till några random sommarkurser idag. Ångrar att jag inte anmälde mig innan sista anmälningsdatum gick ut så jag hade fått läsa lite roligare och mer intressanta kurser, typ kriminologi, men hittade några kurser som kan vara lite intressant iaf. Jordbävningar (med en veckas resa till Island) och vulkaner (med en veckas studieresa till Azorerna). Resorna får man ju garanterat betala själv så kommer nog inte åka men verkade intressant ändå :) Sen nån förberedande kurs inom matte och kemi, bara för att de är enkelt och ganska kul så då blir de inte så mkt hårdplugg. Alla var på distans så de kommer funka med SD också :)

Nu har jag lite plugg att göra men ingen stress så de är skönt iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0