Plugga sista rycket

Jobbig och krånglig fysiktenta imorse, om jag har tur så klarade jag den men det känns inte så :P Sen dess har jag haft huvudvärk hela dagen, men har lyckats plugga in nästan allt till biologitentan imorgon. Ska ta det sista nu, sen är jag klar med basåret tjoho. Kemikursen är godkänd och klar som sagt :D Funderade på att köra lite styrka innan jag tar itu med plugget men har gjort det varenda dag den här veckan nu så idag får bli vilodag ;D

Dom här två kan man sitta och kolla på hela dagen. Så lekfulla och härliga. Storebror och lillasyster, syskonen Nakai (den stora) och Kalia (den lilla)!
http://www.youtube.com/watch?v=WcUrtR4gkC4&list=PL8DF1F139F7CAD138&index=167&feature=plpp_video

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0