Pluggelipluggplugg

Pluggat lite kemi idag, känns faktiskt sjukt skönt. Det mesta sitter, har bara två kapitel att gå igenom imorgon. De enda jag har panik över är biologin för jag har en del kvar att läsa. Biologin är lättast, men såå mkt text att läsa. Bara fakta fakta fakta...Tänker slappa lite med fysiken, stolpskotten kan ju inte skriva rätt sidor man ska läsa. Ska läsa 184-206 den här veckan men dom första sidorna är slutet på ett kapitel (som man redan läst), övningsuppgifter (som man redan gjort) och början på ett nytt kapitel där man ska sluta läsa mitt i en mening? När man mejlar och frågar om rätt sidanvisningar får man inte ens svar? Inte första gången heller. Högskolan Dalarna, ni suger officiellt.

Nu till nåt roligare. Kattis ringde mig idag och hon kanske kommer och har klass/rep på torsdag :D Sjukt skönt för man vill verkligen veta vad vi ska förbättra på hennes koreografier. Känner mig lite smått handikappad alltså när man inte vet vad man ska göra bättre :P

Åh, den här veckan hade varit underbar utan allt plugg.
Tisdag: Rep för mina fadderbarn 18-18.20. 
Onsdag: Rep jazz & modernt 16.30-19.   Tenta 9-13.
Torsdag: Ev. klass från 16.30, rep street 19-20.   Tenta 9-13.
Fredag: Genrep barnen 18.00, genrep vuxna 19-20.30.  Tenta 9-13 i Falun.
Lördag: Föreställningar 10-16.15.
Söndag: Föreställningar 10-18.15.
Måndag = zombie.

För att inte glömma, en hel vecka med fina människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0