SWC

Gud nu när det är sommar här känner man verkligen att USA börjar närma sig. Längtar som fan. Att få åka till USA, träffa nytt folk, gå på Sea World och se "Willy" som man velat göra sen man var liten och få en säkerhet i engelskan. Awesome. Pratat lite med en tjej från Norge som kommer till SD samma dag som mig, ska bli kul att träffa henne :) Men behöver jag säga att jag kommer bo på Sea World?

Fick dessutom reda på att jag blivit antagen till en av sommarkurserna jag sökte nyligen, den största kursen så lite pengar från CSN kommer jag nog få. Skönt.



"The Ocean is the heart of our natural world, our legacy is tied to its future - in our hands to cherish and protect. We are One World, united by One Ocean."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0