Under my umbrella

Fick veta idag att jag blev godkänd på kemitentan förra veckan och därmed godkänd på kemikursen, så skönt :D En kurs avklarad. Fick reda på också att jag blivit antagen till tre sommarkurser till, dock lär jag nog skippa en av dom för boken kostade 600kr och hittade den inte nån annanstans :/ Men en 15hp kurs på 100% och två st 7,5hp på 50% tycker jag borde räcka för att få iaf nästan hela studiebidraget, om inte hela? Det blir ändå 30hp på knappt 3 mån. Sen eventuellt en matte och en kemikurs, men vill ju inte läsa mer än vad jag behöver för att få fullt studiebidrag :P Gud vad krångligt det är, kan inte CSN bara ha klara riktlinjer vad som krävs för att få fullt studiebidrag och så? Ingen verkar ju riktigt fatta vad som krävs haha :P Förvirrande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0