Dansdag nr 3, 3 to go.

3 timmar i forum, dansrep nr 2 klart, street nivå 4 och street avancerad. Vet inte om de gick bra, jag fick ju ansvaret för repen eftersom varken Malin eller Kattis kunde komma, men jag var ju tvungen att vara med och dansa så har ingen aning om hur de såg ut med placeringar på oss och placering på scen och om själva dansen såg bra ut. De känns inte bra, men repen brukar aldrig kännas bra. Och då brukar de gå bra på föreställningarna så jag hoppas på de ;D Varken jazz eller modernt kändes bra igår heller.

Imorgon är det genrep, lär dit tidigare igen och göra mig iordning innan barnen kommer. Direkt efter barnens genrep börjar genrep för tonår/vuxna och min jazz ligger i början av föreställningen. Får springa runt med en våg av hår på huvudet haha ;D Har egentligen biologitenta imorgon men min ekonomi tillåter inte en bussresa på 80kr just nu så jag tar omtenta på den. Hellre de för då hinner jag plugga riktigt och få ett bättre betyg. Jag vill inte stressa och dra upp magkatarren igen, neeej tack.

Nu ska jag kolla på det senaste avsnittet av Criminal Minds, imorgon kommer det sista avsnittet i säsong tre av Vampire Diaries :/ Tack gode gud för att de blir en säsong 4. Tack Gud, tack.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0