Way too crazy

Galen kväll igår. Nu känner jag verkligen att jag behöver en lugn tid framför mig. Få ordning på lägenheten igen, koncentrera mig på plugget, träna styrka, stretcha, koreografera, träna dansteknik, äta riktigt och vettigt igen. Känns som om dom senaste veckorna varit rent kaos. Stressande hit och dit och blablabla. Har inte haft tid över för mig själv, har inte ens hunnit äta riktigt. Dom senaste två dagarna har jag ätit typ 3 mackor och två billys panpizzor sammanlagt? Inte konstigt att jag var så sjukt hungrig. Funderar på att överge facebook ett tag också, tycker de mest är jobbigt numera. Dock har jag kontakt med många från dansen genom fb så de kan bli svårt :S

Imorgon ska jag sanera lägenheten, handla vettig mat och plugga till tentorna nästa vecka.

"Be yourself. You owe yourself that."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0