Dont you worry child, see heaven's got a plan for you

Idag var en bra dag. Iväg till Kupolen och köpte en ny topp, var in på Apoteket och hämtade ut recept (deras system fuckade up sig så jag fick betala 236kr för en ask på 30 tabletter medans nån lycklig jävel fick betala mitt pris 77kr, men jag påpekade att det stog 77kr på min ask och inte 236kr så då fick jag pengar tillbaka), systemet för att köpa vintercider och sen färgade jag håret igen så nu är den fina röda färgen tillbaka. Nu ska jag lägga mig och kolla på JONAS och imorgon måste jag verklgien plugga innan Linneas fest.
 
Det är så synd att Swedish House Mafia ska splittras. Var typ tack vare dom som man började gilla house. Men förhoppningsvis kommer vi fortfarande få lika bra låtar från Angello, Axwell och Ingrosso :) Hade varit epic att gå på deras konserter i Friends Arena.
 
 
Diggar den här låten som jag hörde på MTV EMA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0