I was fine til 7:05

De har snart gått en vecka och jag har fortfarande inte börjat plugga på dom nya kurserna än. Ärligt talat vet jag inte vad jag har gjort den här veckan haha. Jag är nog bäst på att skjuta upp saker iaf...:P Nu ska jag kolla lite videos på Twitter innan jag går och lägger mig. Jag älskar Twitter, mkt underhållande sida.
 
Två låtar som jag har börjat lyssna på sjukt mkt den senaste tiden är 7:05 och One Day At A Time från Jonas Brothers första skiva It's About Time som kom 2006. Då var Nick 13 år och hade fortfarande inte kommit in i målbrottet, dvs är hans röst lite...tjejig, pipig, eller hur man nu ska förklara den haha. Jag tycker iaf att hans röst då är helt jädra adorable och då hade han värsta fluffiga håret också. Oh my gosh <3 Joe var 16 år (som jag också var då eftersom Joe är född -89) och Kevin 18 år.
 
Det är Nicks röst man hör direkt.
 
Nick sjunger 7:05 och I Am What I Am i en live chat från 2010. Där hör man ju skillnaden på hans röst lite. Från 13 år till 2010 18 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0