If the heart is always searching, can you ever find a home?

Har fan träningsvärk från moderna igår :P Det var ju ett tag sen måste jag säga. Men nu börjar jag bli sådär sjukt taggad på träning som jag var förut. Har redan kört ett styrkepass idag och känner för att köra ett till :P Men har ju 3h dans imorgon så jag ska nog lägga mig istället. Ska ringa vårdcentralen imorgon och be om ett blodprov. Misstänker att jag har lågt järnvärde eller nåt annat, som jag verkligen hoppas att det inte är. Kan vara det men tror ändå inte det. Men lika bra att kolla upp det, har ju skrivit tidigare att kroppen inte känns riktigt pigg. Känner verkligen att kroppen inte svarar på träning. Lyckades plugga lite cellbiologi idag iaf och hämtade ut botanikboken så det ska jag fortsätta med imorgon. Men nu måste jag la dansa lite. Jätteintressant inlägg kände jag.
 
Låten som fick mig att fastna för Jonas Brothers för 5 år sedan. Nick skrev låten när han var 11 år :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0