Jonas Fans Will Never Forget

Den här tjejen är sjukt duktig på att göra videos alltså.
 
Jonas Fans Will Never Forget
http://www.youtube.com/watch?v=P05lYq-MVXw&feature=share&list=ULP05lYq-MVXw
 
Tystnaden som uppstår när Nick sjunger den här låten. A Little Bit Longer från 3D-filmen. Freakin perfect.
 
In case ni har glömt bort hur snuskigt bra Nick Jonas är, så ska jag påminna er. 4:06 <3 Holy Mother of God vad bra han är. Redan vid 3.46 så dör man lite, men vid 4:06 oh my gosh. Jag har gett upp sätta ord på hur bra det är. Om ni undrar varför folk skriker som galningar runt 4 min där så är det för att han drar upp t-shirten lite så man ser hans mage. Och tro mig, det är nånting att skrika för. It's a beautiful sight.
 
Killarna är med på MTV's EMA imorgon och ska presentera. Awesomeness. Kl 20 på MTV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0