Last summer's love is gone

Dansen gick kanon idag och nu känns de som om man har koll på allt. Vi fick sjukt mkt gjort på avancerade. Street nivå 4 och avancerade dansar på julskyltningen på söndag nere på Sveatorget runt kl 16.45, kom och kolla :) Jag fick ansvaret för musiken och Kattis har skickat båda låtarna till mig så nu ska jag bara kolla upp om de funkar med USB minne på söndag. Men nu ska jag läsa ett stycke i cellbiologin så jag blir klar med de jag skulle ha gjort för två veckor sen haha. Men faktiskt så handlar de mest om sånt jag redan läst på basåret och har direkt inte stött på nån ny fakta så man kan ju inte riktigt säga att jag ligger efter med tanke på att de vi ska ha läst är sånt jag redan kan ;P Men ja, jag är aslat med plugget nu. Vet inte varför, men fokus och motivation är borta. Lost. Kaputt. Typ.
 
Får sån sommarkänsla av den här låten <3 California <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0