Married To Jonas Season 2!

Plobnrg news! Married To Jonas får en andra säsong! *5 second dance party* Jag är sååå glad för Kev och Dani :D Married To Jonas är typ den bästa reality showen. De kommer sändas nästa sommar och bl.a. visa Joe, Nick och Kev när dom avslutar inspelningen av sin nya skiva och förbereder inför världsturnen. Aweeeesomeness. Och jag tycker att medans vi väntar på de så kan dom visa ett avsnitt med "never before seen footage", sånt som inte blev med i avsnitten. Jag vill se Nick och nån till kasta Joe i poolen, när Joe och Nick köper butt lift in a box till Dani och när Kevin gör rondat-flickis.
 
Promo Married To Jonas Season 1
 
 
Haha butt lift in a box...Btw så blev jag sjukt glad när Dina, Danis syster som man ser vid 0:20 i sista videon, svarade mig på Twitter haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0