Peter Pan and Wendy turned out fine

Besöket på VC då? En jädra massa väntade, kan de besöket sammanfattas med. Men fick lämna lite prover, typ 4 rör blod så man blev snurrig i bollen. Att ta blodprov gör seriöst mer ont än att tatuera sig ;P Iaf, proverna var bra men ska tillbaka om en vecka och lämna prover igen. Nyss har jag skrivit en liten planering för imorgon gällande plugget, i ett försök att få nånting gjort. Worth a try.
    Btw så längtar jag till fredag. Nytt avsnitt av Vampire Diaries (och Grey's Anatomy, Big Bang Theory, Last Resort) ;D Var inget förra veckan pga av Thanksgiving antar jag så både jag och Åse blev lagomt besvikna ;P Kul att lillasyster är lika besatt av serien som man själv är. Men seriöst, bästa tv-serien ever. Haha natten till idag drömde jag att jag försökte para ihop Damon och Elena och allt var typ kaos.
 
Idag spelar Jonas Brothers den första av tre konserter i LA den här veckan. There is no place I'd rather be right now than LA. So won't you fly with me?
 
If time was still, the sun would never never find us
We could light up
The sky tonight
I could see the world through your eyes
And leave it all behind
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0