Send it on, on and on, just one hand can heal another

Ugh skulle ha pluggat idag då dom nya kurserna började idag. Men så blev de ju inte. Har kollat på Jonas Brothers live chats hela dagen. Uhm jag tränar på engelskan iaf? :D Och nu har jag asmkt jag vill kolla på så jag vet inte hur jag ska hinna med. Nick Jonas & The Administration Live from Wiltern, The Walking Dead, Revolution, JONAS, JONAS LA...Klockan är redan 21.15. Kommer ju knappast gå.
 
Diggar den här låten Disney's Friends For Change gjorde. Awesome budskap. Send It On.
Nick, Miley, Joe, Demi, Selena och Kevin. Nick och Miley låter asbra ihop, samma med Joe & Demi.
De roliga med videon är ju att alla tjejerna har varit ihop med en Jonas brother. Miley och Selena har varit ihop med Nick, Demi med Joe. Tror Nick och Miley var ihop när den här videon gjordes. Kan hända att Demi och Joe också var ihop då. FUCK YOU jag vill också ha en Jonas Brother. Tomten, kan jag få Nick Jonas under min julgran i jul?
 
Den som sa att Nick inte var rolig, UP YOURS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0