Update school'n'stuff

Ugh huvudvärk och illamående. Läkartid imorgon, förhoppningsvis tar dom flera prover. Läst "klart" kapitlet om alger i botaniken, med "klart" menar jag att jag har läst den allmänna faktan om alger men sen är det flera sidor om olika grupper av alger (brunalger, rödalger osv) och de tänker jag inte läsa särskilt noga. Lärde mig från zoologin att de är omöjligt att komma ihåg alla minimala skillnader mellan grupperna och man bara blandar ihop det och blir förvirrad, och nu råkade dessutom stå i den allmänna faktan vad som kan skilja sig mellan alggrupper. Och jag läste lite om de i biologin på basåret också.
 
Nu har jag la väldigt mkt att göra. Anmälde mig till nåt att svara på undersökningar och typ tjäna lite pengar på de, återstår att se hur de går :P Dans på julskyltningen, ser ut att bli två olika danstillfällen. Projekt med Jonas Brothers. Dock roliga saker ;D
 
"You blocked me on Facebook, now you're going to die." En av våra uppvärmningslåtar på streeten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0