Come ooon

Kom hem från dansen för ett tag sen och har nyss varit och köpt mat för halva priset på Grillhouse. Fläskfilespett och pommes, kanske inte det nyttigaste haha men äsch. Orka bry sig. Kör jämt massa styrka hemma ändå. Nu ska jag slå på en serie och läsa lite. Måste läsa lite mer i zoologin innan jag kan svara på inlämningsfrågorna till på fredag. Imorgon måste jag skriva inlämningsuppgiften om publicering inom biologi.
 
Btw så ska jag tracka posten ett tag framöver. Beställde ju några grejer från USA som skulle ta 2-3 veckor att komma och nu har det gått snart 8 veckor. Skrev till sidan som jag beställde ifrån som sa att om jag inte fått paketet nästa vecka skulle dom skicka nytt, så det var ju nice iaf. Men uppenbarligen byter posten i Sverige kollinr när paketet kommer hit så därför kan jag inte spåra det heller. Så nu ska jag tjata på posten och få dom att kolla upp om det har kommit in i Sverige iaf.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0