Find something who makes you fly when you're low

Dansen idag gick asbra! Dock kände jag av knäet under hela danspasset, gaah så jävla drygt. Jag orkar inte. Vågar inte gå på gymnastiken med risk för att de blir värre. Men nu ska jag lägga mig i sängen och plugga lite/kolla på tv. Har långt ifrån hunnit läsa allt jag borde ha hunnit läsa, men jag somnar varje gång jag tar fram boken. Kan inte nån göra en ljudbok av den? :P
 
Jonas Brothers. Nick Jonas. Funkar alltid när man är trött, har ont och humöret är lagomt nere. Awesome mix av två av mina favoritlåtar, Black Keys och A Little Bit Longer, med min favoritperson. 
 
Älskar hans tal han brukar ge under A Little Bit Longer. I dom videos jag har sett är han typ 16-18 år, men han är så vis på nåt sätt. He's like Yoda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0