Jonas Brothers owned that stage

OMJ här har ni den! Wedding Bells! Den är så galet bra.
  
 
 VyRT visar just nu reprisen av Jonas Brothers konsert, dom visar den i 12h i sträck från kl 18-06 svensk tid. Just nu är kl 00.45, den har visats tre gånger och jag har sett den alla tre gånger. Nu har fjärde visningen börjat. Vet inte om jag ska se hela, en viss person ville träffa mig men nu är jag ju liksom upptagen med tre killar redan ;) Och jag har fått varenda låt av konserten av en av många vänliga Jonas-fans (Jonatics) så nu har jag hela konserten med asbra ljud på min mobil! :D Severe case of OJD, check. Haha. Men jag ju inte den enda som sitter uppe och kollar på konserten om och om igen i 12h kan jag säga. Den är så galet bra och som sagt så är det helt underbart att se Joe, Nick och Kevin så galet glada. Sen så fick man se de här idag. Med "they" så menar han fansen. Han trodde att dom hade förlorat alla fans. Awwww :'( Såg nåt om att han hade börjat gråta på efterfesten och sagt typ "our fans never left". Om det är sant, dubbel awwww :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0