Jonas Brothers Radio City Music Hall

Behöver jag säga hur fantastiska Jonas Brothers var igår? Pure Awesomeness. Finns inte ord att förklara hur bra dom var. Dom startade med When You Look Me In The Eyes och efteråt skrek Joe "We're back!!" EPIC. Helt underbart att se hur glada Joe, Nick och Kevin var genom hela konserten. Jag har aldrig sett Nick le så mycket. Man kunde verkligen både se och känna deras lycka. De tre nya låtarna dom spelade var grymma! Jag är så stolt över dom. Dom har ju sagt upp kontraktet med sitt tidigare skivbolag, köpte tillbaka rättigheterna till sin musik och kör nu helt solo. Dom spelar in skivan och producerar den helt själva och bestämmer allt själva. Och att dom fått fram så jäkla bra låtar och gjort de så sjukt bra gör mig så stolt. First Time, Let's Go och Wedding Bells var de tre nya låtarna dom spelade igår + Meet You In Paris sen tidigare. Jag älskar varenda en av dom låtarna och längtar som fan till skivan som inte kan bli annat än amazing. Jag är helt kär i Wedding Bells. Den är fruktansvärt bra. Verkligen. Jag kan inte sluta lyssna på den. Let's Go är full fart, Kevin sjunger solo i First Time. Hoppas att Wedding Bells eller Meet You In Paris blir singeln. Jag hoppas nog mest på Wedding Bells, för folk kommer att älska den. Men jag har ju inte hört hela Meet You In Paris så det är svårt att bedöma den. Anyways, JB ARE BACK and they're better than ever. AWESOMENESS. 
 
Wedding Bells <3
"Pardon my interruption
This drink's just settling in
On my reservations, a reason I don't exist
She says, can you keep a secret
A ceremony set for June
I know it's a rush, but I just love him so much
I hope that you can meet him soon"
 
Detta är början på Wedding Bells.  
 
Refrängen av Meet You In Paris.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0