Mercy Forever

Idag kom farmor och farfar förbi med Converse som dom köpte åt mig och mamma i Turkiet :) plus att dom satte upp min tavla ovanför TVn så nu är den äntligen uppe :D Dansen var inställd idag så jag tog en långpromenad och tränade styrka hemma istället! Armstyrkan börjar komma tillbaka tror jag. Och nu vet jag hur jag vill ha min tatuering också. Har ju funderat ett tag på att tatuera in Mercy. Det är ett ord som många människor tyvärr glömt bort innebörden av och nåt som jag vill påminna mig själv om. Och nu har min framtida man gått och tatuerat Mercy Forever. Great minds think alike? Dock blev jag ju inspirerad av honom med ordet Mercy :P Iaf så är hans tatuering assnygg! Alla bitar föll på plats när jag såg hans. Jag vill ha exakt som honom fast på handleden. Stilen är samma som jag har på mina andra tatueringar, vilket jag hade tänkt skriva Mercy också. Men samtidigt vill jag inte kopiera honom. Så det får dröja tills jag är klar med min beslutsångest. Vet inte riktigt om jag vill göra nå fler tatueringar heller. Tycker inte de är snyggt med för många tatueringar. Men samtidigt är mina ganska små och syns inte alltid...Gaaah hatar beslutsångest.

Mercy Forever


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0