Niley

Dansen gick ganska bra idag, men känner att jag håller på att bli sjuk eller nåt. Har nåt skit i kroppen iaf för den vill då inte samarbeta. Hann iaf skriva halva inlämningsuppgiften när jag kom hem, har 6 frågor kvar så de borde jag hinna :) Men lär upp i vettig tid imorgon då så nu ska jag ta mig till sängen.
 
Bryr mig inte det minsta om Miley/Nick grejen och vem Wedding Bells handlar om, och att alla tror att Nick och Miley kommer bli ihop igen och ingen fattar att han skrev låten för att ventilera (vissa skriver bloggar, han skriver låtar) och allt vad Jonas-fans pratar om nu, men den här videon var faktiskt ganska söt och skickligt gjord. All text är inte rätt dock men :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0