No, I don't wanna love if it's not you

Lyssnar på JB live från konserten, älskar bandets version av Turn Right. Älskar att Joe, Nick och Kevin släppte fram bandet och tyckte det var dags att låta ljuset skina på dom ett tag. Hur många världsartister skulle göra det liksom? Släppa fram sitt band och sina bakgrundssångare och låta dom sjunga en av låtarna? Bandet sjöng Turn Right, hur bra som helst! Joe, Nick och Kevin ställde sig längst bak i mörket. Love these guys <3 
Här är några videos från konserten om nån är intresserad att se :)  
 
Turn Right - Jonas Brothers Band med Nick, Kevin och Joe i slutet.
 
 Ny version av Pushin' Me Away, med en söt liten dans ;D  
 
Deras hyllning till Broadway. Falling Slowly från musikalen Once. Så fin <3 Dom låter så sjukt bra tillsammans i refrängen. Nicks röst <3 Den har blivit lite djupare, still lovin it. Det är hans röst man hör tydligast i den här låten.
 
Det grymma introt och When You Look Me In The Eyes. 
 
En av dom nya låtarna :D Let's Go! Looove it. Haha Joe tog nåns mobil och filmade åt henne från scen.  
 
Wedding Bells <3 Låten handlar om när han fick reda på att Miley Cyrus (hans första kärlek) ska gifta sig. Nick och Miley var ihop 2006/2007 - 2009. Hans tal handlar om att han kände att han måste be om ursäkt för att han skrev den här låten. Söt.
 
HAHA jag tyckte väl att jag såg Nick jucka. Trodde jag var så trött så jag såg i syne först. OMJ det trodde jag aldrig att han skulle göra. 0:16. Haha han ler efteråt och kliar sig i huvudet, typ som "gjorde jag precis det där?" Gillar att det ser ut som om Nick har utstående häck för att han har både grejen till micken och sin insulinpump i bakfickorna ;D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0