Plobnrg

Gaaah jag har så sjukt mkt att plugga nu. Och de värsta är att jag har blivit så lat med det, nu när jag väl pluggar det jag vill plugga. Irriterad på mig själv. Så nästa vecka blir en pluggvecka, ta ikapp allt jag inte orkat läsa tidigare och göra allt som ska göras den här veckan.
 
Anyways, 4 dagar kvar! 4 dagar kvar till Jonas Brothers konsert. 4 dagar kvar till man får höra nya Jonas Brothers-låtar, inkl. hela Meet You In Paris ;D 4 dagar kvar till Vampire Diaries säsong 4! 10.11.12 är det magiska datumet.
Nu ska jag kolla klart på en film jag och mamma började kolla på, sen ska jag kolla på Jonas Brothers 3D-konsert. Eventuellt Camp Rock 2 också. Eller JONAS. Uppladdning för torsdag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0