*Rubrik*

Dagarna går sjukt snabbt nu, vilket är awesome för jag längtar till helgen ;D Ska umgås med Emma på fredag, se på hockey och sen utgång och på lördag blir det maskeradfest i Enviken! Har ingen aning om vad jag ska klä ut mig till på lördag. Så om nån har nå ideer får ni gärna komma med förslag. Har ett par militärbyxor hemma och en del teatersmink så jag tänkte om man kan göra nåt med det. Eller typ nåt enkelt som hiphop-snubbe. 
 
Nu ska jag koncentrera mig på maten. Ris och kyckling i currysås ;D Sen ska jag iväg och handla och sen plugga medan jag ser på skräckfilm. Filmen blir inte lika läskig om man pluggar samtidigt...
 
Haha den här bilden gjorde min dag igår. Nick typ: "What the..." Det som gör bilden ännu roligare är att Nick inte är så bekväm med human contact.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0