So let's go

Ugh, min helg blev bra trots allt. Ramlade i betongtrappan hos mamma i fredags kväll vilket resulterade i ett svullet lår och svullen armbåge. Sen i lördags slog jag i huvudet i fönsterbrädan gjort av typ marmor så min panna är fortfarande svullen och gör asont. Men i lördags festade jag iaf med Emma och Linnea med utgång på Bolanche så det gjorde helgen mkt roligare iaf :)
 
Nu måste jag plugga, har så mkt att göra så jag vet inte vart jag ska börja. Kan man läsa typ tre saker samtidigt? Cause I kinda need that right now. Men måste börja på inlämningsuppgiften om publicering inom biologi som ska in på fredag, sen har jag en till inlämningsuppgift som ska in då. Samt som det är fest på fredag och på fredagnatt åker vi till Ullared. Allt händer på en och samma gång. Life is never boring. Men nu är jag för rastlös för att plugga plus att grannen stimmar så ska gå en sväng till Kupolen.
 
Jag vill höra studioversionen av Let's Go som dom visade lite av igår på MTJ. Gaah jag hatar att bo i Narnia.
 
Btw, krånglar blogg.se för nån annan också?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0