Sorry

Det förra inlägget försvann totalt. Allt som kom upp var en bild på Nick. Så vi försöker igen.

Omg jag hatar kärlek. Verkligen. Jag trodde det var nåt som skulle göra en glad och lycklig. Nu vet jag hur mycket det kan ta död på en. När man verkligen vill vara med nån, när man älskar nån, men man kan inte. JAG kan inte. Jag är livrädd för att bli sådär krossad igen som jag blivit förut. Så rädd att det inte känns värt det. Jag vill så mycket, men jag kan inte. Jag vill ställa allt till rätta, men jag kan inte. Oavsett hur mycket jag vill vara med dig. Jag kan inte. That's one way to break your own heart.

Filled with sorrow, filled with pain
Knowing that I am to blame
For leaving your heart out in the rain
I know you're gonna walk away
Leave me with the price to pay
Before you go I wanted to say
That I'm sorry

Verkligen, förlåt <3

Min styrka den senaste tiden. För att han är så långt borta, på fler än ett sätt, att han inte kan såra mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0