The kings of the world

"Remember when Jonas Brothers sold out the Madison Square Garden in 22 minutes? Oh, wait! That was Justin Bieber. Jonas Brothers did it in 10 minutes, and 3 times." 
Haha de gick runt på Twitter idag...Just Justin Bieber, jo för att Beliebers kallar Justin Bieber för JB och menar på att han har tagit över det. Inte riktigt så funkar det ju, med tanke på att Jonas Brothers har använt JB som sin logga sen 2007 och därmed har Justin Bieber inte rätt att använda JB. Det har inte Beliebers riktigt fattat än...Jag stör mig på de, mest för att de har spridits så när jag skrivit JB på facebook tror alla att jag menar Justin Bieber. Sorry, men no freaking way in hell. Hans låtar är waaaaay to cheesy för mig, och hans röst är ganska mainstream dvs inget speciellt. Jonas Brothers, the real JB, all the way. 
 
I torsdags när konserten var tog Jonas Brothers över världen enligt Twitter. Om de är nån som inte har Twitter och inte har koll på vad trender är, så är trender helt enkelt det som flest folk snackar mest om just då. Man kan välja att se trender i ett visst land eller över hela världen. Dessa saker trendade över hela världen i torsdagskväll/fredagsnatt. Så, Jonas Brothers tog över världen.
 
#JB2012, Wedding Bells, We Are Young
 
#JBisback, Last Time Around, Wedding Bells, Who I Am
 
#JBRadioCity, #VyRT, Let's Go, Fly With Me, Who I Am, Give Love A Try
 
14 ämnen gällande Jonas Brothers trendande under och efter konserten. STOLT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0