They said, all's fair in love and war

Haha vafan, ibland undrar man om högskolan vill att man ska börja gå på gatan eller nåt. Dom om några borde ju vara medvetna om hur fattig man är som student. Men neeej då, 1300 för biologiboken (nej jag köpte inte den, hittade en för 300kr men det var lösa papper så jag knöt ihop den med julklappssnöre) och nu 800kr inkl. frakt för en bok till botanikkursen. No freakin way att jag betalar 800 kr för en blombok. Så invecklade är inte blommor. Ska börja ställa mig in på att åka till Gotland 12-13 januari också för två dagar med lab. Börja spara lite pengar till det. Har egentligen ett till obligatorisk träff 24-25 nov men de har jag verkligen inte råd med nu så de får jag skippa och hoppas att de går att lösa på nåt annat sätt. Har åkt hela vägen till USA till en stad med apdålig kollektivtrafik, och att ta sig till Gotland kändes så jävligt mkt krångligare. Fuck you vad drygt. Man väljer ju distans av en orsak liksom. Men nej, nu till nåt positivt. Nyss skrivit klart inlämningsuppgiften om analys av publicering inom biologi och skickat in den. Den var skitdryg. Nu har jag en inlämningsuppgift med massa frågor att svara på till på fredag. Man kan ju knappast klaga på att man inte har nåt att göra iaf.
 
Diggar den här versionev av Havent Met You Yet som Nick gjorde i tv-serien SMASH. Tycker den är lite bättre än Michael Buble's version som blir lite seg men den här är det lite mer fart i och inte lika lång tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0