Ullared

Kom hem från Ullared vid halv tio igår kväll, awesome dag. Hittade allt jag ville hitta och lite mer. Några julklappar avklarade, påfyllning i min redan överfulla garderob (som jag verkligen borde hitta energi till att rensa) och lite saker till hemmet som jag nu inte behöver handla på ett tag ;D Sen fick jag erbjudande om utgång och jag var faktiskt lite sugen, men kände att de troligen inte var nån ide då jag antagligen skulle gått hem efter typ en halvtimme för att jag var så sjukt trött. Ögonen gick i kors och huvudvärken började komma.
 
Nu väntar jag på att Merlin ska bli klar sen ska jag iväg och handla massa mat. Nyttig och vettig mat, hell yeah. Ska nog köpa lite saker så jag kan göra egna sallader hemma. Sen tänkte jag köra en rejäl städning av lägenheten med allt som innebär, tur att man vred tillbaka klockan en timme inatt så man fick en extra timme haha.
Btw är jag lite orolig över alla sisters och vänner på amerikanska östkusten med superstormen som är på väg in just nu och jag hoppas verkligen att Deleasas har flytt Denville, New Jersey och är med the Jonases i LA just nu. My thoughts and prayers are with you <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0