We gotta set this party off

Hemma från Emelies maskeradfest! Hur kul som helst, tyvärr började mitt knä göra ont som in i helvete så jag och sjuka Nina passade på att åka hem med Carro och Markus, som var så snälla och skjutsade oss ända till Borlänge :) Nu är jag hemma, håller på att göra mat och sen ska jag kolla på nya avsnitt av CSI NY och Merlin :D Shit, måste verkligen ta itu med mat och träning igen. Den senaste tiden har jag slarvat som fan med båda sakerna och de mår jag inte bra av, så nu jävlar blir det att skärpa sig med det. 
 
Två låtar med Jonas Brothers som jag inte har lyssnat på särskilt mycket förut, men som jag verkligen har fastnat för nu. Båda från JONAS L.A. 
 
Feelin' Alive
 
Set This Party Off   JONAS (eller Jonas Brothers) uppträder i serien :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0