All Nick Jonas

Omj jag hittade en video på Jonas Brothers från 2007. När Nick var 14 år och inte ens kommit in i puberteten än. Oh. My Gosh. Alltså.
 
Nick i randig tröja. Hans röst innan målbrottet. Btw så jäkla nice att se Joe på elgitarren.
 
Jonas Brothers - Please Be Mine, 3 år senare. Från en Nick Jonas & The Administration konsert. Nick bad Joe och Kevin att komma upp på scenen, hence the fans going crazy.
 
Hängde inte ritkigt med där när Nick blev vuxen. Men holy crap. Från videon längst upp från 2007, 14 år,  till den här videon 2010, 17 år. Nick Jonas & The Administration - Stay. Jag dör varje gång från 3:47. Grejerna han gör med sin röst...Haha, alltså det är så snuskigt löjligt jävla bra, rent ut sagt. TALANG.  
 
Och sen kunna omvandla sin röst till det här. 2012.
 
Nick Jonas, 2012. Han fyller 20 år imorgon. Wtf hände? Btw, jag saknar hans lockar.
Haha jag växlar mellan svenska och engelska hela tiden. Men ibland beskriver engelska nånting så mycket bättre än svenska. Och ibland har jag bara svårt att hitta dom svenska orden haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0