AWE.SOME.NESS.

Intressant att det blir mindre minne kvar på datorn när man rensar den. Har haft hur mycket som helst på den och den har aldrig klagat på dåligt minne. Nu när jag har bränt ut massa bilder på skivor och tagit bort dom från datorn så klagar den på dåligt minne när jag lägger in en enda bild? Min dator lever i tvärtomvärlden. Anyways, idag släpade jag med mig Danne och Rasmus på bio. Såg Resident Evil: Retribution, asbra. Förutom att jag nästan tappade popcornen ett x antal gånger när en zombie dök från ingenstans. 
 
Btw, our boys totally came through. Fansen har snackat asmycket på Jonas Brothers app om att vi vill att dom ska live streama deras "we're back"konsert den 11 okt i NY, eftersom den sålde slut på en gång och det finns hur många som helst i USA och resten av världen som verkligen vill se den. Vi vet om att Nick, Joe och Kevin emellanåt går in och läser vad vi pratar om på appen (tror dom gör det ganska ofta för dom verkade grymt exalterade över att kunna spionera på oss istället för tvärtom), så vi hoppades på att dom skulle se att vi ville ha en live stream. Och det verkar dom ha gjort! Häromdagen gick dom ut och berättade att konserten kommer att live streamas + att det kommer visas behind the scenes och en live A+Q med JB. Awesomeness på hög nivå. Klockan kommer vara 2 på natten här i Sverige, men jag kunde verkligen inte bry mig mindre om det. Så underbart att dom fixade det! Inte bara konserten, utan det kommer även filmas live backstage också. Joe, Nick och Kevin Jonas äger. Just sayin'. Ett perfekt exempel på när Jonas Brothers ger tillbaka till fansen som tack för allt fansen har gett dom. https://beta.vyrt.com/jonasbrothers
 
Kevin Jonas, Joe Jonas och Nick Jonas.
 
Haha älskar den här bilden som Joe tog, och sen hackade Kevins instagram och la upp den där. Nick vid datorn/keyboard och Kevin med gitarren.
 
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0