FU & FML

Gah mkt som inte går min väg just nu. FU och FML. Men om man ska vara positiv så fick jag alla rätt på nästsista tentan på sommarkursen, gjorde sista tentan idag och nu väntar jag bara på svar som jag hoppas kommer så fort som möjligt. Det måste rapporteras in till CSN om jag ska få mina pengar, för uppenbarligen måste dom ha in fler poäng från sommarkursen också. Fuck you.
Irriterad som fan på högskolan dalarna, tack gode GUD att jag slipper dom nu. De roliga är att deras slogan är "Du försvinner inte i mängden" men det är precis vad man gör. Dom har NOLL koll.
 
Men men, till nåt roligare. Nick J har talang inom allt, inkl. basket och golf. 
 
 
 
Whoa, hello? Vad hände med Nicks röst? Han sjöng den här låten i tv-serien Smash som han var med i i två avsnitt. Trodde ärligt talat inte att det var Nick som sjöng först, hans röst låter såååå annorlunda i den här låten. Var tvungen att googla det och ja, det är Nick som sjunger. Holy. Hell. Sweet. Jesus. Igen, pure talent. Och ärligt talat gillar jag den här versionen bättre än Michael Bublés. Men gaaah han låter som Michael Buble. Fan nästan läskigt. Jag vet att det är han som sjunger, jag hör det på orden someday och work i refrängen, men mina öron får det inte att gå ihop med den delen av hjärnan. Seriöst, det är fan creepy. Jag börjar snart gråta.
 
Här är en JB låt med bara Nick som sjunger. Förstår ni vad jag menar med annan röst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0