My birthday

Kl är 00:10 och därmed är min födelsedag över. Den har varit grym. Fick lite saker till hemmet, en ny tvättbag, väggklocka, kudde med amerikanska flaggan, sängkläder med amerikanska flaggan, en Converseväska, godis, blommor och tröja och så har jag ju sen förut fått en lampa och höstjacka :D Dansen gick helt awesome idag också. Haha började inte som de var tänkt dock. Ingen personal på dansstudion och Kattis hade lånat ut sina hemnycklar så hon hade inte heller nå nycklar in till dansstudion. Vi fick ringa runt lite och till slut fick Kattis tag på Bosse som kunde komma med nycklar :P Men tiden gick ju så nivå 4 fick börja uppvärmningen utanför dansstudion. Folk stannade och kollade och byggnadsarbetare slutade jobba och satte sig och kollade haha. Kändes lite som ett friskis och svettis pass :P Bosse kom ganska snabbt iaf så så mkt av lektionen försvann inte. Var ganska nice att dansa ute i solen också ;D På avancerade fick jag flera grattiskramar av missarna och Kattis, och lektionen gick asbra. Så grym koreografi, oh ja. Och svår, but I love it.
 
Har pluggat lite sen jag kom hem och svarat på lite frågor som ska skickas in imorgon. Har två av sju frågor kvar men måste läsa lite i sista kapitlet för dom frågorna. Usch gillar faktiskt inte att behöva stressa och snabbläsa igenom kapitlen. Det här är ju nåt jag verkligen är intresserad av och vill kunna, när man får 4 kapitel att läsa och svara på frågor till på fredag så hinner man inte läsa så noga som jag vill :/ Men men, nu måste jag stretcha och sova. Imorgon kommer pappa, farmor och farfar och firar mig lite eftersom jag hade 3h dans idag.
 
"And I know, we get a little crazy
And I know, we get a little wild
And I know, we're never gonna fake it
We are wild, we are free, we are more than you think
So call us freaks, but that's just the way we roll."
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0