Never slow down

Åh hittade en intervju med Nick om hans diabetes. Frustrerande när man bara vill krama om nån så mycket men man kan inte. Min fina, min inspiration. Trots diabetes, highs and lows, så fortsätter han med sitt liv (artistlivet, spela in tv, musikaler på Broadway) och fortsätter hjälpa dem med diabetes och inspirera alla människor. Han har aldrig låtit diabetes stoppa honom. Jag har inte diabetes, men jag har nåt annat. Att vara överrörlig är inte så fränt som det verkar. Värk varje dag, nånstans i kroppen, ibland hela kroppen. Alltid behöva tänka på att inte översträcka armbågar och knän när jag går, när jag dansar, så fort jag rör mig basically. Det är inte nåt jag brukar nämna och prata om. Jag har haft värk så länge så jag tänker knappt på det ibland, men vissa dagar är jobbigare än andra. That's where Nick comes in.
 
"Never slow down and follow your dreams." 
  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0