Nick Jonas brilliance

Oh my gosh. Den här mannen är helt galet brilliant. Seriously. Vad han gör med sin röst under Stay...Det är ren, äkta talang. Det får en att undra lite hur typ Justin Bieber och One Direction har lyckats. Utseende, probably. Nick, visst, han är söt som fan, men hans röst är helt fucking galet "Holy Jesus" fantastisk. Dessutom skriver han alltid sina egna låtar och kan spela varenda låt själv, och han skriver så gaaaalet bra. Hatar artister som tar andras låtar och inte ens kan spela dom, känns som om dom glider fram på ett bananskal på andras talang. Blä.
 
Stay live. Jag får typ ångest, så bra är det. Dog ungefär 5ggr under låten, runt 4:00 sådär tror jag att jag slutade andas ett tag. Som sagt, vad han gör med sin röst under den här låten utan att det låter falskt en enda millisekund...Holy hell, så GALET bra. 
 
Who I Am - Nick Jonas & The Administration med inhopp av Joe Jonas och Kevin Jonas. Så härligt att se Jonas Brothers tillsammans igen på en scen :) Btw, Nicks gitarrsolo från 2:58 <3
 
London (Foolishly) - Nick Jonas. Från en livechat, den har inte blivit inspelad. Vilket jag hoppas att den blir, för den är awesome. Älskar texten! Ännu en grym fin låt skriven av Nick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0