OJD (Obsessive Jonas Disorder)

Idag har jag spenderat ca 9 timmar framför datorn och kollat på Jonas Brothers grejer. Och ändå har jag inte hunnit med att se allt jag vill se än. I'm not kidding. Jag borde ha pluggat, men med huvudvärk och feber är min hjärnkapacitet inte särskilt stor. Det enda den funkade till idag var att sitta och dregla över Nick, Joe och Kevin. Haha såg Camp Rock 2 igår, varför har jag inte märkt förut att Frankie Jonas är med i den? Alltså deras lillebror. Jag är sämst.
 
Freak out, because the boys are back.  #JB2012
 
Nicks assnygga räddning under en kickballmatch med fans. Den är så grym alltså. Joe står och snackar med nån och är inte uppmärksam, så Nick får flyga in och rädda dagen. Bokstavligt talat.  Vid 0:18.
 
Nick på trummor och sång under Can't Have You. En av mina absoluta favoritlåtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0