Todayyy

Första gymnastikträningen idag :) Man kände ju att det var ett tag sen :P Men det gick ganska bra tycker jag :) Så kul! Imorgon måste jag upp och plugga lite. Ska skriva geologiuppsatsen och läsa lite biologi innan dansen. Jag hoppas att jag får andra biologiboken imorgon så jag kan börja läsa den också. Väntar även på ett par Nick Jonas-mjukisbyxor och hans ID-bricka :) Lite annorlunda text på den än vad som egentligen står på Nicks ID-bricka. På hans står det "Nicholas Jonas Diabetes" men den texten är det ju dumt att springa runt med om man inte har diabetes. Pengarna för brickan går till Nicks diabetesfond :) Men nu ska jag sluta skriva innan jag får ett psykbryt på mobilen som lever sitt eget liv. 
 
Nick och hans galet söta hund Elvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0