We'll be the kings and queens of our broken scene

Sommarkursen är äntligen avslutad :) Fick B på slutuppsatsen så är skapligt nöjd. Nu blir de att koncentrera sig på zoologi framöver :) Idag fyllde farmor år så vi var dit en sväng och grattade henne! På torsdag fyller jag år och för första gången har jag inte en susning om vad jag önskar mig. Men men, just nu väntar jag på att maten ska bli klar och sen ska jag kolla på JONAS!
 
Fyra fina myslåtar med JB. Först A Little Bit Longer som Nick skrev om sin diabetes <3 Ett liveframträdande, för att det ger en rysningar. 
 
Black Keys. En av mina favoritlåtar som Nick skrev på 20 min.
 
Critical. Från JONAS LA.
 
Please Be Mine. Nicks röst innan han kom in i målbrottet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0