Blä

Haha åååååh ajsdsalokdeskienf förvirrad. Frustrerad. Stressad. Nu sitter jag bara och skrattar åt allt för jag vet inte vad jag ska göra av mig själv. Så här blev det när biljetterna till Jonas Brothers släpptes. Mina nerver typ gick sönder så jag satt bara och asgarvade åt alla som hyperventilerade av stress över VIP-biljetterna. Men alltså. Jag skulle kunna åka till Gotland. Fast ändå inte, för jag måste verkligen spara alla pengar till dansen och BDC. Jag har ca 5500kr att lägga ut på det.
 
Frågan är om man vågar satsa på att det inte blir krångel med CSN i sommar och höst...I mitt brev från dom står det att jag måste klara 45hp med studiemedel för 40 heltidsveckor för att få studiemedel nästa gång, och klarar jag dom två kurserna som är kvar har jag 45hp. Så då klarar jag ju det, men CSN älskar ju att krångla med folk. Förra året var det inga problem att få studiemedel för sommaren men till hösten började dom klaga på att vissa av mina betyg från våren inte hade kommit in till dom. Det borde dom ju ha sett till sommaren men ändå fick jag studiemedel då utan krångel? Dom säger att dom kollar studieresultat varje gång man söker studiemedel men dom verkar ju inte ha gjort det till förra sommaren. Så frågan är, kommer dom kolla nu till sommaren eller väntar dom till hösten? Förstår ni min förvirring över CSN? Har mejlat dom och frågat men lär väl få standardsvaret "det kan vi inte svara på förrän du skickat in ansökan".
 
Samtidigt har jag inte tid heller att åka till Gotland för jag har som sagt två uppsatser att skriva i ekologikursen + tentan som sker inom dom närmsta två veckorna. Plus att om jag åker till Gotland får jag den tentan i mikrobiologi också att göra nästa vecka. Två uppsatser och två tentor på en vecka + dans. Haha. Känns ju inte som om det kommer gå ihop riktigt. Ugh BESLUTSÅNGEST.
 
Anyways, ska snart ner till dansstudion och jobba lite extra. Ska hoppa in som hjälplärare på Hannas lektioner idag.
 
Kolla på hans arm, holy mother of god.
 
Nicholas på Starbucks.
 
 
Haha Nick har ingen aning.
 
Ugh nu måste jag sätta fart. Praying to God everything works out.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0