Cause I'm thinking about forever

Holy shit, intervjun med Ryan Seacrest när dom premiärspelade Pom Poms. Waah vilken intervju. Dom frågade vad Pom Poms handlade om och Ryan sa till Papa J typ att nu får du hålla för öronen haha. Nick svarade typ "it's kinda self explanatory, it has a lot of different meaning and different meaning for all of us" Nick svarade lite luddigt och dom praktiskt taget erkände i och med sina reaktioner att Pom Poms handlar om oralsex hahaha jag dör. Det faktum att Jonas fans listade ut det så fort vi såg texten och det visade sig att det faktiskt är så. We know our boys, yes we do. Ryan frågade Nick om det var sant att han hade hängt med Miley också, hans skratt jag avled waaah fuckdorable. Han måste sluta. Och så frågade Ryan Nick om filmen, Nick sa typ "Careful What You Wish For is an intense sexy thriller so it requires me...not having my shirt on. I've been on a strict diet and getting toned." ASDFGHJKLOEIRNAUBXASDHS I AM CRYING OKAY OMFG. Dom spelade också live, en akustisk version av Thinking Bout You. Så sjukt fint. Helt underbart. Nick och Joes röster och Nicks höga toner jag avlider. Nicks röst är så sjukt sexig, helvete.
 
Dom ska på turne i USA i juli/augusti. Slutet av juli kommer dom vara i NY. Behöver jag säga att jag tänker åka en vecka tidigare till USA? BDC börjar 5 augusti och man ska vara där en vecka tidigare. JB spelar i NY 19-20 juli. Dom kommer turnera resten av världen senare, när jag är i USA, så detta är min chans. Håller på att kolla runt med boende nu.
 
Intervjun. Thinking Bout You 6:36, värt att lyssna på. Så sjukt bra. Nick börjar sjunga.
 
OHMYGOSH
 
Nick holy shit. Kolla hans jeans och hans lår, dead.
 
Nu måste jag typ äta eller nåt. Skriva klart min ansökan till BDC som jag fortfarande inte har gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0