Do you not think so far ahead?

Sååå. Fiiiiiiiiintttttt. Dom sjunger live kl 7:50 på morgonen och låter som gudar. Deras morgonröster, lawd baby jesus.
 
Nu ska jag beställa böcker till kurserna som börjar denna vecka. Sent ute som vanligt men min motivation och fokus är lååååångt borta. Dvs non-existing. Don't forget, buy Pom Poms on iTunes.
 
Demis låt Don't Forget som hon skrev med Nick.
 
Nu känner jag mig så jävla pressad och stressad över allt så jag blir bara helt apatiskt istället. Borstade inte ens tänderna imorse och åt inte frukost heller. Go me. Och nu ska Nordkorea bomba USA. Idgaf vad USA har gjort men ni bombar inte Nick, Kevin och Joes hemland och alla mina vänner där era apor. Kryp tillbaka i era hål där ni kom ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0